Czas zagrożenia epidemicznego
NIE WCHODŹ !!!
ZADZWOŃ
tel. 661 288 380 Przychodnia Barcin
tel. 52 383 28 52 Przychodnia Barcin
tel. 52 383 21 09 Przychodnia Barcin
tel. 52 383 22 92 Przychodnia Barcin
tel. 605 142 925 Przychodnia Barcin
tel. 52 383 72 98 Ośrodek Zdrowia w Piechcinie
Informacja dotycząca Przychodni w Barcinie i Ośrodka Zdrowia w Piechcinie.
W trosce o bezpieczeństwo naszych Pacjentów i zgodnie z wytycznymi Narodowego Funduszu Zdrowia w okresie zagrożenia epidemicznego koronawirusem SARS – CoV-2 wprowadzamy następujące zasady postępowania:
- Rejestracja Pacjentów tylko telefonicznie.
- Pacjentom udzielane będą teleporady w godzinach pracy Przychodni.
- W sytuacji, kiedy jest to niezbędne, Pacjent zostanie umówiony na konkretną godzinę do lekarza i wtedy możliwe będzie wejście do Przychodni.
- Osoby cierpiące na choroby przewlekłe i regularnie zażywające te same leki, dzwonią do Przychodni, żeby uzyskać e-receptę.
- W czasie Teleporady, lekarz może wystawić zarówno e-receptę oraz zwolnienie lekarskie, zgodnie ze wskazaniami medycznymi.
- Punkt pobrań krwi funkcjonuje tylko w PRZYCHODNI W BARCINIE (ZAWIESZAMY POBÓR KRWI W OŚRODKU ZDROWIA W PIECHCINIE)!!!
W dalszych godzinach i dniach będziemy uważnie monitować sytuację i oceniać potrzeby wdrażania dodatkowych środków bezpieczeństwa naszych Pacjentów.
Ze względu na Państwa bezpieczeństwo zwracamy się z prośbą o zastosowanie się do w/w zaleceń!!!
INTERNETOWE KONTO PACJENTA IKP
Szanowny Pacjencie, w związku z zagrożeniem epidemicznym nie musisz przychodzić do Przychodni po recepty, załóż Internetowe Konto Pacjenta IKP
Dzięki niemu swoje dane medyczne, także te z ZIP, znajdziesz w jednym miejscu. Wystarczy, że wejdziesz na www.pacjent.gov.pl i zalogujesz się do IKP.
Internetowe Konto Pacjenta (IKP) to internetowa aplikacja, dzięki której w szybki i bezpieczny sposób odnajdziesz informacje o swoich danych medycznych. Możliwości systemu będą coraz większe, dlatego z czasem zyskasz dostęp do jeszcze większej bazy przydatnych danych o swoim zdrowiu.
W IKP znajdziesz informacje o:
- miejscach, w których możesz się leczyć
- receptach i skierowaniach wystawionych dla Twoich bliskich
- wysokości kwot podlegających refundacji dla poszczególnych produktów leczniczych oraz świadczeniach, których udzielono Ci w ramach NFZ
- posiadanym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej i podstawie tego prawa
- składanych oświadczeniach o upoważnieniu osoby do dostępu do dokumentacji medycznej
- wyrażeniu zgody na udzielenie określonych świadczeń zdrowotnych
- wystawionych zaświadczeniach lekarskich w razie choroby i macierzyństwa
- wysokości płaconej składki na ubezpieczenie zdrowotne.
Nowy system, większe możliwości - Korzystając z IKP:
- uzyskasz recepty niezbędne do kontynuacji swojego leczenia bez konieczności wizyty u lekarza
- otrzymasz recepty od pielęgniarki lub położnej zarówno po osobistym badaniu, jak i po konsultacji telemedycznej, na odległość
- upoważnisz innej osoby do dostępu do Twoich danych medycznych lub informacji o stanie Twojego zdrowia
- już niedługo w łatwy sposób sprawdzisz i pobierzesz pełną dokumentację medyczną.
Jak zalogować się do IKP? Jeśli masz konto w ZIP
- Wejdź na www.pacjent.gov.pl
- Wybierz "Zaloguj się kontem ZIP"
- Wpisz dane, którymi logowałeś się do ZIP i gotowe
Jeśli nie masz konta w ZIP
Sposób I
- Załóż Profil Zaufany (jeżeli jeszcze go nie masz lub można potwierdzić go przez swój bank)
- Zaloguj się do IKP za pomocą Profilu Zaufanego
Sposób II
- Masz e-dowód?
- Zaloguj się do IKP za pomocą e-dowodu
Już wkrótce w każdym Oddziale NFZ potwierdzisz Profil Zaufany i dostaniesz dostęp do IKP. Niebawem Oddziały Wojewodzie NFZ (OW NFZ), zamiast założyć konto w ZIP, potwierdzą Profil Zaufany ePUAP, dając Ci możliwość dostępu do IKP. O uruchamianiu punktów potwierdzających Profile Zaufane OW NFZ poinformują na swoich stronach internetowych.
Masz pytania? Zadzwoń
Nasi konsultanci z Telefonicznej Informacji Pacjenta czekają na Twój telefon: 800 190 590.