Porządek obrad XXIII sesji Rady Miejskiej w Barcinie, 28.10.2016 r. godz. 10, s. nr 6
1. Otwarcie.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie protokołu z XXII sesji Rady Miejskiej.
4. Ustalenie porządku obrad.
5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
6. Zgłaszanie interpelacji i zapytań.
7. Podjęcie uchwał:
7.1. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
7.2. w sprawie stawek w podatku od środków transportowych;
7.3. w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego na 2017 r.;
7.4. w sprawie określenia wzorów formularzy deklaracji i informacji podatkowych;
7.5. w sprawie przyznania dotacji dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie;
7.6. w sprawie zmian w budżecie uchwalonym Uchwałą Nr XIV/126/2015 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 17 grudnia 2015 r.;
7.7. w sprawie przyjęcia „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Barcin na lata 2017 – 2020 z perspektywą na lata 2012 – 2024;
7.8. w sprawie rozpatrzenia ponownie uchwalonego wniosku sołectwa Barcin Wieś dotyczącego przeznaczenia środków funduszu sołeckiego w 2017 roku;
7.9. w sprawie rozpatrzenia ponownie uchwalonego wniosku sołectwa Józefinka dotyczącego przeznaczenia środków funduszu sołeckiego w 2017 roku;
7.10. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie zarządzenia poboru podatków w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz ustalenia wynagrodzenia za inkaso;
7.11. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz ustalenia wynagrodzenia za inkaso.
8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
9. Odpowiedzi na interpelacje.
10. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
11. Zakończenie obrad.