Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mamliczu pani Wiesława Mikołajczak poszukuje kandydata na stanowisko sekretarki/sekretarza szkoły.
Pracodawca prosi o przesyłanie życiorysu (CV) za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu szkoły, przygotowywanie statystyk, zestawień do GUS, SIO, obsługa organizacyjna rekrutacji do oddziału przedszkolnego, prowadzenie księgi uczniów i księgi dzieci, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania i innych, monitorowanie spełniania obowiązku szkolnego, wydawanie dokumentów, legitymacji, zaświadczeń, kart rowerowych, stała współpraca z organem prowadzącym i organem sprawującym nadzór pedagogiczny, wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Oczekiwania pracodawcy: preferowana osoba z Gminy Barcin; wykształcenie wyższe lic/mgr (administracja, finanse, ekonomia); minimum 12 miesięczny staż pracy, mile widziane doświadczenie w oświacie; znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym; umiejętność obsługi urządzeń biurowych i biegła znajomość programów komputerowych.
Dane kontaktowe:
Szkoła Podstawowa w Mamliczu
Mamlicz 72, 88-190 Barcin
tel/fax: 52 383 61 90
e-mail: spmamlicz@interia.pl